Aytül TUNÇSİPER

Taş süsleme

Datça’da deniz kenarında bulduğum  taşların üzerine karışık teknikle çalıştım.  Yandakini önce beyaza boyadım (Su bazlı tahta boyası gibi bir şey , çok aradık, zor bulduk.. pek de memnun kalmadım neyse)  Sonra çiçek sepetini peçeteden uyguladım. etrafını sarı renkli akrilik boya ile renklendirdim. Onun da üzerine mavi boncuk boyası ile desenler yaptım.

Bu güzel şeyi de peçeteden aynı teknikle taşa yapıştırdım. Ve ayrıca aşağıda göstereceğim vahşi hayat serisini oluşturdum:

Ayrıca bunları da yaptım:

 

Comments on: "Taş süsleme" (4)

  1. Taş toplamam lazııııım 🙂

  2. Haklısınız Banu Hanım, toplayınız!
    Bayramda millete böyle taşlardan hediye ettim! Yüzlerinde öyle bir samimi mutluluk ifadesi oluştu ki bu hareketimi delilik olarak niteleyemedim.

  3. Hepside ayrı ayrı sanat eseri,delilik olurmu hiç,harika olmuşlar,peçete transferi iyi fikir ben boyandığını düşünmüştüm:)

Bir Cevap Yazın

Etiket Bulutu

