Aytül TUNÇSİPER

Meşrubat şişelerinden yaptığım çiçekleri bahçedeki bir ağacı süslemede kullandım. Görenler bunların plastik şişeden yapıldığına inanmakta güçlük çektiler. Ben de geri dönüşümün keyfini çıkardım..

Comments on: "Meşrubat şişelerinin inanılmaz dönüşümü-2" (2)

  1. Çok sevdiiim 🙂 Şişelerin orjinal rengi mi, yoksa boyadın mı ?

  2. Saol! Çok seviniyorum blogumu ziyaret etmene.. Rüya gibi!
    Bu arada : evet boyadım, ucuzluğa girdiği için vaktiyle satın aldığım kırmızı akrilik boyayı kullandım. Üzerlerine de her zaman olduğu gibi su bazlı vernik attım. Yeşil kısımları ördüm diplerine yapıştırdım.

Bir Cevap Yazın

Etiket Bulutu

