Aytül TUNÇSİPER

Marmaris üretim pazarı

Cuma günleri kurulan Armutalan pazarına nihayet geldiik. Sevgili Nedret Hanım’ı burada bulduk. Kendisi harika bir blog yayınlıyor. (http://zarifce.blogspot.com/) zaten kendisini oradan tanıyordum, ama tabii ki o beni tanımıyordu ve biraz şaşırdı…Yine de çok kibar davrandı. Bize çay ikram etti. Sıcacık sohbetiyle içimizi ısıttı. Hava da pek güzeldi doğrusu… Umarım hep böyle devam eder ve Marmaris’in özel insanları bu pazar sayesinde elişlerini sergileme fırsatı bulurlar.

Comments on: "Marmaris üretim pazarı" (1)

  1. Eveeet Nedret çok özel ve güzel bir insandır. şahsen ben onu kardeşim olarak görür ve çok severim. Sayesinde sizi de tanımış oldum

Bir Cevap Yazın

Etiket Bulutu

