Aytül TUNÇSİPER

Pirinç tabak yenileme

Bir kenara atılmış büyük bir pirinç tabak buldum, kararmıştı belki de başka bir metaldi bilemiyorum.. Önce beyaza boyadım, sonra peçete yapıştırdım, üzümlere boyutlu şeffaf tabaka uyguladım. Parmak yaldızla her yerini süsledim..

Comments on: "Pirinç tabak yenileme" (4)

  1. çok güzel olmuş .Zarifçe blogda gördüm Nedret Hanım bahsetmiş sizi ziyarete geldim ve beyendim bloğunuzu.iyi hafta sonları

  2. Oooo… çok güzel olmuş, üzümleri nasıl da güzel yapıştırmışsın, benzer, belki de aynı peçetem var, ben de yapıcaaaam, kıskandım, ben böyle kıskancım işteee 🙂

Bir Cevap Yazın

Etiket Bulutu

