Aytül TUNÇSİPER

Yastık diktim, süsledim

Diktiğim perdenin artan kumaşından yastık diktim. Eski bir çuval parçasından saksı, eski fulardan çiçekler, eski çorap koncundan saksı süsü dantel ve diğer süslemeleri yaptım. Bu arada çuval bir çanta şeklindeydi ve çiçeklerin üzerinden doğal bir sap çıkışı oldu. Manken köpek kendi oyuncağımdır.. Sevgili eşimin hediyesi:)))

Comments on: "Yastık diktim, süsledim" (2)

  1. Merhaba.
    Geldim, gördüm, sevdim:)) Becerikliliğinize hayran oldum. Tebrikler. Görüşmek üzere:))

  2. Çok teşekkür ederim Nedret Hanım, blogumu ziyaretinize çok sevindim. Siz ustalarımızdan feyz alıyoruz.. Sizin yaptıklarınızın yanında benimkiler ne ki:)

Bir Cevap Yazın

Etiket Bulutu

