Aytül TUNÇSİPER

Bu zavallı ayakkabı kutusu pek yamuk, çirkin bir şeydi. İlk kez kutu kaplayacağım için deneysel olarak bunu kullandım. Kendinden yapışkanlı kağıtla kapladıktan sonra elde kalmış su taşını poligomla yapıştırdım. Şimdi içinde dantel ve sutaşlarımı saklıyorum.

Comments on: "Ben de sonunda ayakkabı kutusu kapladım" (2)

  1. Çok güzel Aytül’cüğüm. Denemeler zaten hep en güzel olurlar:))) SEvgiler.

  2. Çok teşekkür ederim Nedret’ciğim, beni yüreklendiriyorsun. İyi ki varsın:)

Bir Cevap Yazın

Etiket Bulutu

