Aytül TUNÇSİPER

Bildiğin Deli işi!

Eski bulaşık makinası hortumuna önce tuvalet kağıdı sonra artmış saçaklı yün sardım. Geçen sene hediye gelen çikolata kabından 12 adet balık yaptım. Aralarına kırmızı kurdeleler serpiştirerek peligomla çelengime yapıştırdım. 2012 için 12 adet altın balık! Uğur getirecek. Çünkü Feng-Shui’ye göre sarı asalet ve bereket rengidir. Balık tek başına zaten berekettir. Kırmızı ise şöhret ve itibar getirir. Yani…. bu deli işini şöyle bağlıyorum: 2012′de sırtım yere gelmez artık… Bol bol balık yer, herkes tarafından da Marmaris delisi diye tanınırım…!!!! Ne şöhret ama…

Comments on: "Bildiğin Deli işi!" (4)

  1. Öncelikle aramıza hoşgeldiniz.Ben bir Marmaris aşığı olup 14 kez ziyaret etmiş biriyim.Uzun zamandır gelmek kısmet olmadı.Çok beyendim kapı süsünüzü.Çok yaratıcısınız.

  2. Nedretin blogundan yatay geçiş yapıp geldm. İyi ki gelmişim .Güzel bir blog ve cin fikirli tatlı bir blog sahibi tanımış oldum. Umarım o da beni merak edeip tanımak ister:))

    • Hoşgeldiniz Nalan Hanıımmm:) Çok sevindim bloğumu ziyaretinize.Ben de sizin bloğunuza 1-2 defa gelmiştim, her zaman da takip ederim. Sevgilerimle.

Bir Cevap Yazın

Etiket Bulutu

