Aytül TUNÇSİPER

Yine süt şişesi..

Süt şişelerini atmayıp biriktiriyorum.

Süt şişelerinden, keçelerden ve boncuklardan faydalanarak bu ciciyi yaptım.

Evde o kadar çok süt şişesi var ki, bu tür şeylerden daha çook yaparım gibi geliyor.

Comments on: "Yine süt şişesi.." (14)

  1. Ne güzel bir fikir bu:)) Çok gösterişli, çok hoş olmuş. Tam nazar boncuğu renkleri. Bayıldım. Buna da, bir öncekine de:)))

  2. Su şişelerinden de olur bunlar, yaza yapayım bari, evin içi doldu, verandalar doldu, neyseki bahçe büyük ve ağaç çok :)) Süper fikir….
    Arkada asılı olan bir kız değil mi, senin elinden mi çıktı oda, biraz detay alsam, yoksa daha önce yayınlamıştın da kaçırdım mııı …

    • Sen de yap Banucum, çöpler böyle biter ancak:)) Benim evde çook malzeme var daha…
      Arkada asılı olan “mandal yüklü kız”, elbisesini yeni diktim, 1-2 post öncesinde yayınlamıştım. İlk elbise denememdi. El oyalıyor ama zevkliymiş.

  3. Merhaba sevgili aytül
    Nedretin önerisi ile geldim çok cici bir arkadaşla karşılaştım süt şişelerine bayıldım ve balkonuma yapmak istiyorum diğer sayfalarında kimbilir ne güzellikler saklı Güzel paylaşımlarda bulunmak üzere Selamlar

  4. Lütfen yapım aşamalarını da yayınlarmısınz:))

    • Biraz aceleci olduğum için (biraz da blogda acemi) yapım aşamalarını resimlemeden hemen geçiyorum. Bundan sonraki ilk süt şişesi çalışmamı, söz, hem resimleyeceğim hem de uzun uzun açıklamalarla yazacağım.

  5. Aytül’cüğüm, bak burası da ilginç bir site. ” Nereden icabetti?” diye şaşırma. Bizler birbirimize ilgi alanlarımızla ilgili sitelere filan rastlarsak yollarız bazen:)) Sevgiler.
    http://www.michelemademe.com/

  6. Nedret hanımın blogunda gördüm harikasınız

  7. Çook güzel bir çalışma olmuş ellerinize emeğinize sağlık güle güle kullanın.

Bir Cevap Yazın

Etiket Bulutu

