Aytül TUNÇSİPER

Taşınıyorum…

Evet, ben de inanamıyorum ama boyumdan büyük bir işe bulaştım. İki katlı villanın her tarafını boyuyorum. 10 gündür çalışıyorum ama halaaa bitmedi. Üstelik taşınsak bile bahçe işi var sırada.  Akşamları yorgunluktan uyuyamıyorum.. Tiner kokusundan başım dönüyor!!! Ama akşamları yine de elişi yapmaktan kendimi alamıyorum. Ve işte bu halimi hiç anlayamıyorum. Umarım en kısa zamanda taşınırım ve bu çileli günler biter.

Comments on: "Taşınıyorum…" (4)

  1. Çok cesurmuşsun gerçekten. İki oda, bir salon bile çok kendi kendine boyamak için. Keşke birini tutsaydın. Yapardı yavaş yavaş. Zevkli iş ama bizler de genç değiliz artık:))) Kolay gelsin. Kendini hasta etme de…

    • Ah Nedretcim, bendeki bu titizlik yüzünden böyle oluyor.. Kolay beğenmiyorum, işçi ve ustalarla hiç anlaşamıyorum. Tabii iş başa düşüyor..Daha bu bir şey değil,taşınayım, evin perde ve tüllerini ve bilimum dekorasyonu da kendim yapacağım. Hasta olmaya gelince:üzülme, acı patlıcanı kırağ çalmazmış eheh:))

  2. zarifce.blogspot.com said:

    Nasıl gidiyor işler? Bitmedi mi daha) Fotoğraflar bekliyorum:)))

    • Hala açmadığım koliler var desem inanır mısın? Ne kadar çok eşya toplamışız yahu.. üfff :)))) Çöpçüyüm ben çöpçü
      !!!!!

Bir Cevap Yazın

Etiket Bulutu

