Aytül TUNÇSİPER

Mutfak yenileme

Mutfak kötü durumdaydı. Bizden öncekiler yeşili çok seviyor olmalılar ki mutfağı da yeşile boyamışlar. Her ne kadar yeşili ben de sevsem bile duvarda pek hoşuma gitmedi. Yine Filli Boya’nın Lületaşı rengi ile dönüştürdük. İlave dolaplar yaptırdık. Mevcut dolapları da ben yağlı boya ile bir güzel boyadım!! Sonra da yerleştik . Bence en önemli yer mutfak.. Sonrası teferruat..

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Aşağıda ise mutfak kapısına astığım özgün el yapımı sinekliğim yer alıyor. 5 Litrelik su şişesi kapaklarına tığ ile kurdele çevirerek ve artık beyaz yünden  yaptığım sineklik sanırım bu kapıya çok yakıştı!! Zaten kapı da yoktu!

Comments on: "Mutfak yenileme" (7)

  1. ohhh tertemiz olmuştur.bol yemekli ğünlerde kullanın:))))
    birde şu kapı süsüne takıldım canım yakından ğörüntülerseniz sevinirim…
    sevğiler.

  2. zarifce.blogspot.com said:

    Bravo diyorum vallahi. Harika iş çıkarmışsınız:))
    Badanası çoktan gelmiş, ağzı yüzü yamuk şöminemle birlikte evim çok kötü göründü gözüme:( Sinekliğe tam anlamıyla bittim:))) Elleriniz dert görmesin.

    • Teşekkür ederim Nedretcim, darısı başına, bahar gelince sen de boya şömineni.. o kadar beceriklisin ki elinden hiç bir şey kaçmaz senin.

  3. Aytülcüm, nihayet yorum yazabiliyorum 🙂
    Yeni bir eve yerleşmek ne kadar zevklidir, her şeyi yeniden düzenlemek, yeni bir hayata başlamak gibi 🙂
    Yeni evinde herşey gönlünce olsun, mutlu anlarının, güzel elişlerinin resimlerini bekleriz artık 🙂

    • Çok teşekkür ederim Banucum. Umarım bu ev bana uğurlu gelir, huzur içinde otururum. Artık o atık değerlendirmeler, elişleri , kafamdaki projeler kolayca çıkıverir. Yerleşmek diyorsun yaaa.. hem zevkli hem de zormuş.. Ne zaman bitecek merak ediyorum!

Bir Yanıt Bırakın

Etiket Bulutu

